Tuesday, November 27, 2007

.....

puncte puncte...iar am inceput sa ma culc numai la 1....tui gatu...aia e
ma oftic...ashtept sa nu mai ashtept...totu se intampla cu un scop totushi :D
sa speram ca e scopu bun:) mama lui...l scoala deja nu ne mai ducem ca sa invatzam....o parte din clasa mea, restu nu ma bag...daca din cele 34 de ore pe saptamana....facem 7-8 calumea....ar fi bine, dar nici pe alea nu le facem... daca nu erau meditatiile...nici dreq nu te punea sa invetzi, dar oricum nu tre sa te bazezi pe alea ca sa invetzi:))))
zise tocilaru din mine... peste 8 minute e fix shi tre sa ma iubeasca....azi trebuia sa dorm de la 9 jumate:))) shi la naiba...nu am reushit
deci inca e totu aiurea...ma duc sa dorm

3 comments:

runner said...

Noapte buna! In ceea ce priveste scoala... Daca am avea o scoala privata ar fi ideal ca la asta de stat ne ducem sa pierdem timpul, ca si asa platim pt meditatii, cum ai zis si tu. Oricum..daca invatam in Ro, asta ne ocupa chiar tot timpul!...[puncte, puncte] :P

Anonymous said...

tu care te duceai la scoala ca sa 'inveti' :D

Anonymous said...

In leg cu scoala nu imi place cum gandesti...crezi ca inveti mai bine atunci cand vezi o scoala privata???